onsdag 13 januari 2010

God Fortsättning!

Jag ligger lite efter i bloggandet! Jag hade så mycket att göra innan jul att jag knappt har hunnit varken ta bilder eller ladda uppdem. Nu är alla helger över, och jag har fått bort julpyntet och skyltat om i skyltfönstret. Nu är det lite lugnt ett tag framöver, så nu ska jag skärpa mig!

Jag tog lite bilder i alla fall. Vad tror ni att det här är?



Nej, det är ingen pälsfäll. Det är en stor tova. Hela pälsen har filtat ihop sig, så man kan nästan tro att jag flådde den stackars shih tzun... Det måste ha varit skönt för honom att bli av med skalet. Om era hundar ser ut såhär är det hög tid för att besök hos frisören - Och räkna inte med att dem blir vackra efteråt...



Som tur är, är det väldigt sällan det kommer in så toviga hundar och katter. Lilla Elvis är ett bra exempel på en välskött och väldigt mysig hund. Han har varit med i bloggen tidigare, men han är så söt att det får bli en favorit i repris.


2 kommentarer:

  1. Coolish! Använda tovan till något kul? :)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte faktiskt ge den till dig i julklapp, tillsammans med telefonen. Om du vill ha, förstås?

    SvaraRadera