fredag 7 maj 2010

Vårkänslor

På våren vill många ha förändringar. Jag får alltid lust att köpa nya kläder, färga håret och byta ut inredningen... Många kunder tar mod till sig och vågar prova nya frisyrer på vovvarna när det blir vår. Det tycker jag är kul! Solen skiner, alla är glada och det blir en väldigt positiv stämning.

Sigge är en blandras mellan shihtzu och bichon frisé. Han brukar få en ordentlig snaggning när han kommer hit, men den här gången ville hans matte prova något nytt.

Han fick lite päls kvar på hjässan! Han blev otroligt söt och fick ett helt annat uttryck.




"Har du blivit knäpp, frissan? Såhär ska jag väl inte se ut?", verkar han tänka.




Men, här är resultatet. En söt, tuff och helt unik liten kille.



Katten Diesel fick bli ett litet lejon. Jag tycker nästan att katterna blir sötare när de är klippta... Om jag skulle ha en egen katt skulle den antagligen vara klippt hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar