måndag 14 december 2009

Julpyssel

Nu är jag helt fullbokad fram till jul. Jag har försökt trycka in tider på helger, kvällar och tidigt på morgonen. Det är jätteroligt att vara så omtyckt, men det ska bli skönt att vila ut i mellandagarna sen.

Tindra och Theo var på besök tillsammans. Theo är pappa till Elvis, som syns lite längre bak i bloggen. De har varit här förut och vet vad som gäller...



Jag ville så gärna ha en bild med båda hundarna tillsammans, men det var svårare än vad jag trodde. De var så glada och sprang omkring som galningar och lekte hela tiden.



Här var de stilla i en sekund när de hälsade på Pricilla, haha. Det är tur att jag är hundfrisör och inte fotograf.



Dixie är en söt volpino som ville bli ännu sötare till jul. Både hon och hennes vänner Teddy och Lina var hos mig och fick sig en liten helrenovering.



Färdig! Det ser nästan ut som att hon gick ned några kg när pälsen tunnades ut. Tänk om det vore så lätt att banta?



Mellanpudeln Zina behövde också en riktig helrenovering...



Det viktigaste för Husse var att Zina blev lättskött, så jag klippte henne med maskin på både kroppen och benen. Hon var snäll hela tiden och verkade nöjd med sin nya frisyr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar