måndag 24 augusti 2009

York x3

Den senaste tiden har jag haft många yorkar. Först ut är lilla Tindra, som var på sitt andra besök hos mig. Mattes önskemål var att hon skulle se ut som en liten valp när hon gick hem.



Hon är söt som socker. Jag försökte få henne att stå lite snyggt när jag skulle ta bilden, men hon gjorde alla möjliga konster för att försöka få tag i godisbiten jag hade i handen. Här ställer hon sig på bakbenen och snurrar runt. Hon fick mycket godis den dagen!


Lilla Felix tyckte att det var varmt och fick en lättskött sommarfrisyr.


Sist ut är den lilla valpen Gucci. Hon kom för att bli av med lite tovor och få en mer lättskött frisyr. Det var hennes första besök hos frisören, men hon var jätteduktig.



Det är svårt att tro att det är samma hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar