måndag 24 augusti 2009

Stella

Om jag måste välja en favoritras att klippa väljer jag bedlington. Av den anledningen tillägnar jag ett helt inlägg till snyggingen Stella.


Stella är en riktig mönsterelev som kommer minst var 8:e vecka. Hon sköter sig alltid utmärkt, och är otroligt go att hålla på med. Jag klipper henne i en vardagsfrisyr. Det innebär att hon är lätt att sköta och att man ser hennes vackra ögon, men hon ser ändå ut som en riktig bedlington. Hon får de fina rastypiska öronen och den gulliga svansen.


Anledningen till att jag gillar bedlingtons så mycket är att de är väldigt trevliga att pyssla med, och deras unika frisyr är rolig att klippa fram. De är som små konstverk. Jag blir alltid lika glad när det kommer in en bedlington och vill boka tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar