söndag 9 januari 2011

God Fortsättning!

Jag och Pricilla skulle vilja önska alla kunder en god fortsättning på den nya året! Hos oss är det full fart som vanligt. Det har varit mycket att göra kring jul, så jag hann inte ens klippa stackars Pricilla till julafton... Hon får känna på skomakarens barnsyndromet. Nästan alla hundar som jag mötte på Salas gator i julhandeln hade varit hos mig och blivit snygga och nyfriserade. Det är en riktig fröjd för ögat!

Min hemsida håller på att få sig en helrenovering. Den kommer att uppdateras och få ett nytt utseende inom kort, och då tänker jag ta tag i bloggandet igen. Under tiden får ni hålla till godo med en bild på Enzo pumi/isländsk fårhund som ligger och väntar på sin husse... Han är fruktansvärt söt med sina öron och lite busiga utseende.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar